quote:
Op maandag 15 maart 2004 19:53 schreef Qweraz het volgende:
Niet? Dat is dan weer jammer.
Ik belde overgens net nog met de postbank en daar vragen ze als je de helpdesk belt om een rekeningnummer (en dan hekje) of alleen hekje als je geen reknummer hebt.
Wellicht als ik zijn rek. nummer invoer en vraag of ze 'mijn' adres willen wijzigen ofzo, dat ze een oud adres per ongeluk geeft... weinig kans, maargoed..
Dan zul je toch wat meer gegevens moeten hebben dan alleen een achternaam ivm checkvragen voor ze überhaupt gegevens door mogen geven.
En waarom zouden ze bij de klantenservice het adres doorgeven ? Je mag van een cliënt verwachten dat hij / zij weet waar zijn / haar post op dat moment naartoe gaat.
En een adreswijziging moet schriftelijk, je kan alleen telefonisch informatie opvragen over verwachte verwerkingsdata e.d. of voor het aanvragen van een formulier.
Héle kleine kans idd.